22. helmikuuta 2018

SYNTTÄRIVIIKONLOPPU

Huh, niin kiireinen viikko takana, että nyt vasta kerkeän kirjoittelemaan viime viikonlopun juhlinnoista tarkemmin. Tosiaan lauantaina sain tänne muutamia mun ystäviä kylään istumaan iltaa, ja sunnuntaina virallisena syntymäpäivänä puolestaan kahvittelin mun perheen ja poikaystävän perheen kanssa. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun kutsuin sen suuremmin vieraita tänne mun kotiin, ja kieltämättä vähän jännitinkin sitä etukäteen! Tuntui että häsläsin kauheasti ja olin muutenkin tosi hermostunut :-D kaikki meni kuitenkin tosi kivasti, ja oli tosi ihanaa kun niin moni pääsi tulemaan paikalle, vaikka jylläävän flunssakauden vuoksi jotkut joutuivatkin jättämään riennot väliin. Lahjaksi sain ihania kukkia, muutamankin viinipullon, kynttilän, kasvonaamion, paljon toivotut Marimekon pikkukulhot sekä Hellapoliisin keittokirjan ja yrttikasvin. On mulla vaan ihan supertyyppejä ympärillä, pitäisi useammin muistaa ääneenkin sanoa miten kiitollinen heistä kaikista onkaan ♥︎ 
UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitled

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti