24. tammikuuta 2018

HYVÄ PÄIVÄ

Tiistai oli kyllä harvinaisen hyvä päivä. Niin hyvä, että illalla ei oikein olisi malttanut mennä nukkumaan, kun olis halunnut hyvän päivän vaan jatkuvan ja jatkuvan. Loppujen lopuksihan se tiistai venyi jopa vähän tän päivänkin puolelle, mutta ei haittaa! 
UntitledUntitled
Mulla on tässä periodissa tiistait "vapaapäiviä", eli ei ole luentoja ollenkaan, joten yliopistolle ei tarvitse mennä koko päivänä vaan mahdolliset opiskelut voi hoitaa kotoa käsin. Niin tein eilen, kun aamupäivällä ensin nukuin vähän pidempään (kahdeksaan...), söin aamupalan kaikessa rauhassa, lueskelin Aamulehden ja hengailin hetken, ennen kuin tartuin kouluhommiin kiinni. Lueskelin muutaman kymmenen sivua sopimusoikeuden opusta ja lisäksi raapustin reilun sivun verran tekstiä yhden johtamisen kurssin oppimistehtävään. 
UntitledUntitled
"Vapaa-päivinä" on myös ihanaa, kun on koko päivä aikaa käydä salilla sen sijaan, että se pitäisi tarkasti ajoittaa! Mulla oli eilen vuorossa olkapää-hauis-vatsa -treeni, joka kulki hurjan hyvin! Tässä treeniohjelmassa on tosi hyvä hauistreeni, vaikka koskaan aikaisemmin en oo erityisesti tykännyt kyseisen lihasryhmän treenaamisesta niin tuo kyllä puree. Salin jälkeen tulin kotiin ja tein ruokaa, nam! 
Untitledtakki vila⎮villapaita monki⎮housut cubus⎮laukku guess⎮pipo poikaystävän kaapistaUntitled
Ruokailun ja pienen ruokalevon jälkeen lähdettiin ulos poikaystävän kanssa, joka oli myös täällä Tampereella. Tarkoitus oli napata nämä tämän postauksen asukuvat kotoisasti tuossa viereisellä Tammelantorilla, mutta mun silmät osui myös kahvilaan, joka oli siinä torin laidalla, mutta sillä puolen mistä ei normaalisti tule kuljettua eikä sen vuoksi kyseistä kahvilaa nähtyä. Päätettiin ihan ex tempore siis käydä myös juomassa kahvit! Paikka oli ihanan tunnelmallinen, ja tuo seinältä löytyvä teksti oli mun mielestä tosi osuva! 
UntitledUntitled
Iltapäivällä sain kylään (parin mutkan kautta) myös mun pikkusiskon ja äidin. Ellalla oli yleisurheilukisat tuossa Pirkkahallissa, mihin olin lupautunut ottamaan valokuvia hänen juoksustaan. Ilta vierähti siis siellä kameran kanssa! Olin hurjan lähellä saada elämäni kuvan, kun Lotta Harala ja Nooralotta Neziri juoksivat vierekkäisillä radoilla ihan rinta rinnan, mutta valitettavasti se oli iiiihan vähän huonosti rajautunut. Noh, ensi kerralla sitten! Loppuillan istuskelin vaan sängyllä ja lueskelin eri blogeja. Olin jo menossa nukkumaan, kun poikaystävä tuli vielä treeniensä jälkeen tänne mun luo yöksi. Enkä mä tietenkään saanut unta kun toinen kolisteli itselleen iltapalaa, joten päädyttiin katsomaan vielä pari jaksoa Pokemonia Netflixistä (meidän uusi sarjakoukutus, haha), minkä vuoksi se nukkumaanmenokin venyi sinne keskiviikon puolelle. Olispa näin hyviä päiviä useemmin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti