27. heinäkuuta 2017

SE ENSIMMÄINEN POSTAUS

fullsizeoutput_313 Here we go, tässä ihan ensimmäinen postaus tässä mun uudessa blogissa. Varmaan ikinä ei ole minkään tekstin kirjoittaminen tuntunut näin tahmealta, siis mitä tässä kohtaa pitäisi sanoa? Aluksi ajattelin että menen kurkkimaan muiden bloggaajien ensimmäisiä postauksia ja kopioimaan tekstin melkein sanasta sanaan sieltä, mutta päätin kuin päätinkin kirjoittaa ihan ikiomat, haparoivat ensimmäiset sanat tähän blogiin.

Kuka mä siis olen? Olen Essi, 20-vuotias tuore tamperelainen ja käytännössä yhtä tuore kauppatieteiden ylioppilas. Mun elämä on tällä hetkellä siis yhtä suurta uutta alkua ja avaamattomia ovia. Niiden joukkoon ajattelin uuden blogin sopivan kuin nenä päähän.

 Ensisijaisesti haluan vaan tallentaa johonkin muotoon mun fiiliksiä, tunnelmia ja muistoja tästä elämänvaiheesta, jonka kaikki mua vanhemmat ihmiset kehuu olevan sitä elämän parasta aikaa. Mä haluan että mulla on joku paikka, johon voin palata sitten myöhemmin sitä muistelemaan. Lisäksi kirjoittaminen ja kuvaaminen sekä kuvien muokkaaminen on mulle tapa ilmaista itseäni. Ykkösprioriteettina mulla on siis itsekkäästi pitää päiväkirjaa ihan oman itseni iloksi. Kuitenkin toivon että siinä samalla voin inspiroida, innoittaa, herättää tunteita, ilahduttaa ja synnyttää keskustelua.

Tervetuloa siis seuraamaan mun uutta elämänvaihetta ♥︎

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti