19. syyskuuta 2017

HATTUPÄÄ

Heippa ja harmaasta ja kylmästä kelistä huolimatta ihanaa tiistaita kaikille ♥︎ mä pääsin hetki sitten kotiin 8-16 kestäneen koulupäivän jälkeen, vaihdoin päälle rennot kolitsit ja nostin tukan nutturalle, pistin kinkkukiusauksen uuniin ja nyt parhaillaan istuskelen sängyllä sitä odottelemassa ja tätä kirjoitellen. Musta on vaan niin ihanaa kun arki on alkanut rullaamaan, vaikka mulla tosin onkin tällä hetkellä tosi rento viikko kouluhommien suhteen, koska luentoja on vain maanantaista keskiviikkoon... täytin äsken kalenteria pari seuraavaa viikkoa eteenpäin ja vitsi miten paljon tekemistä silti on tulossa lähiaikoina, esimerkiks opiskelijabileitä, rapujuhlia ja tänään buukattua Tallinnan reissua... en malttais odottaa! 

Nää kuvat on otettu viime perjantaina, ja silloin tuli vielä melkein kuuma jopa noissakin tamineissa, mitä ei kyllä olisi uskonut tänään, nimittäin ei meinannut tarjeta kävellä kouluun edes paksun villahuivin ja neulekerrosten kanssa varustettuna, hanskoja tuli kyllä ikävä. Mutta mua ei oikeestaan haittaa, oon edelleen ihan fiiliksissä syksystä, tulispa jo kunnon ruska!

Ja hitsi että nää kuvat on tällä kertaa huonolaatuisia... uuden kameran rungon ostaminen vois olla jossain vaiheessa edessä, nykyinen runkoparka kun on sinnitellyt mulla jo vuodesta 2010.
UntitledUntitledUntitledtakki cubus
neule tommy hilfiger
hame seppälä
hattu glitter
laukku zara
kengät citymarket Untitled Photos by Krista

<a href="https://www.bloglovin.com/blog/19075337/?claim=qh77j7mn4c3">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti