24. syyskuuta 2017

KOTIKOTONA

Torstaina iltapäivästä pakkasin laukun ja hyppäsin junaan kohti kotikotia. Opiskelijahintainen lippu Tampereelta kotiin ei ole kuin kolme ja puoli euroa, joten kotona tulee vierailtua melkeimpä joka viikko. Tällä kertaa tein vaan yhden yön mittaisen pikavisiitin, sillä perjantaina jo tulin junalla takaisin Tampereelle.  

Vuorokauden aikana ehdin kumminkin tekemään tosi paljon asioita, nimittäin kun äiti tuli mua vastaan junalle, niin lähdettiin saman tien Parolaan katsomaan sotilaskotiin mun pikkuveljeä joka siellä suorittaa armeijaa. Siellä istuskellessa laitoin snäppiä myös mun kaverille Jennalle joka on myös armeijassa, ja ehdin sitten häntäkin näkemään pitkästä aikaa! Ilta istuttiin perinteisesti olkkarissa perheen kanssa telkkaria katsellessa. Perjantaina sitten käytiin äidin kanssa mummolassa ja sen jälkeen kävin nypityttämässä ja värjäyttämässä mun kulmat, mikä oikeastaan oli mun päätarkoitus tuolla kotireissulla. Vitsi miten paljon niinkin pieni asia voi helpottaa arkea, kun kulmat on valmiiksi jo huolitellun näköiset ja aamuisinmeikatessa tarvitsee vain täydentää kulmavärillä, eikä yrittää piirtää kulmia itse! Iltapäivällä napsittiin vielä pikkusiskon kanssa nämä kuvat kotoisasti tuossa meidän kotitiellä, samassa paikassa mistä on varmaan 99% mun edellisen blogin asukuvista otettu. Lisäksi äiti ehti vielä korjata mun villakangastakin nepparin, mikä on ollut irti jo ostohetkestä lähtien eli vuoden verran... mutta nyt on takki ehjä, kiitos äidin! ♡ Kotikotiin tulee näillä näkymin suunnattua ainakin vähäksi aikaa ensi viikonloppuna, kun Hämeenlinnassa on perjantaina pimeän kaupan ilta! 
UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitled

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti