28. maaliskuuta 2018

ELÄMÄNI AAKKOSET

A - Aamut, aika, josta mulla on tosi ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta aamuisin koen olevani kaikkein tehokkaimmillani, mutta toisaalta aamuisin unetkin maistuisivat ties kuinka pitkään... luonnoslistalla roikkuu muuten postaus aamurutiineista, eli sellaista tulossa piakkoin!

B - Boomi ry, eli meidän rakas kauppatieteilijöiden ainejärjestö, jonka toiminta on tämän sinisen sydämen vienyt mennessään.

C - Canon, kameramerkki johon olen luottanut jo kahdeksan vuotta, ja hyvin on palvellut!

D - Näitä pitäisi muistaa syödä, vitamiineja siis.

E - Essi Emilia, eli tämä blogi, mun etunimet, ja mun lempikirjain. Myös mun äidin ja pikkusiskon nimet alkavat E-kirjaimella, ja jos joskus saan tyttölapsen, niin myös hänen nimensä tulee alkamaan.

F - Fuksi, eli minä vielä muutaman kuukauden - nyyh, miten nopeasti tämä smurffivuosi onkaan mennyt!

G - G-Dragon -nimistä korealaista artistia kuuntelin tosi paljon joskus 13-vuotiaana seiskaluokkalaisena. Monta vuotta meni välissä, mutta vähän aikaa sitten kuuntelin pitkästä aikaa ja nostalgiahuuruissa keräsin jopa soittolistan vanhoista lemppareista, hahah :-D
IMG_0186 H - Hämeenkadun Appro, suurin ja kaunein. Ja mä saan kunnian olla järkkäämässä sitä tänäkin vuonna, jee! ♥︎

I - Instagram, eli mun puhelimen ylivoimaisesti käytetyin sovellus

J - Janakkala, mun rakas kotikotipaikka. Vaikka en uskokaan, että palaan sinne enää asumaan, niin siellä olen kuitenkin viettänyt elämäni ensimmäiset kaksikymmentä vuotta.

K - Kauppatieteet, mun ala. Vielä muutama vuosi sitten en tiennyt päätyväni opiskelemaan kauppikseen, mutta täältä onkin löytynyt se oma juttu, enkä oikeastaan haluaisi olla missään muualla.

L - Lari, mun toinen puolikas, josta jaksan joka päivä olla yhtä kiitollinen ja ihmeissäni ♥︎

M - Moro! Jep, se on tarttunut täällä Tampereella puheeseen... samoin "mä" taittuu nykyään sujuvasti "mää" :-D

N - Neilikka, mun lempikukka tähän aikaan vuodesta.
IMG_0252 O - Jostain syystä O oli tällä kertaa vaikein kaikista! Sanotaan siis vaikka "oumaigaad", koska kuulen itseni käyttävän tätä ilmaisua useammin kuin mitä itse toivoisin.

P - Pinni A, Pinni B ja Pinni C - kaksi ensimmäistä ovat meidän yliopiston eri rakennuksia ja kolmas on yliopiston lähellä sijaitseva baari nimeltä Passion, joka on saanut tuollaisen hauskan lempinimen :-D jokainen voi miettiä ihan itse, että miksi...

R - Rahapuu nimeltä Masi, jonka olen pitänyt hengissä ja jopa saanut kasvamaankin jo yli puolen vuoden ajan!

S - S-Market, paikka, josta sain mun ensimmäisen vakituisen työpaikan ja jossa viihdyin tosi hyvin koko välivuoden. Edelleen on tosi kiva käydä moikkaamassa vanhoja työkavereita aina, kun kotikotona käyn.

T - Tentit pistää aina välillä pään pyörälle ja stressitasot punaiselle.

U - UTA eli Tampereen Yliopisto, opinahjoni vielä muutaman vuoden ajan. Täällä on tullut viihdyttyä aivan älyttömän hyvin, onneksi päädyin tänne! Tampere on muutenkin ihana kaupunki, eli paremmin ei olisi voinut käydä.

V - Vero-oikeus, tuo ihana kamala oppiaine, josta löysin yliopistossa oman juttuni ja jonka kaikessa viha-rakkaudessaan tulen todennäköisesti valitsemaan myös pääaineekseni. Niin vaikeaa, mutta ah, silti niin kivaa.
IMG_0270 W - www, netissä tulee vietettyä nykyään vähän turhan paljon aikaa. Joskus olisi kieltämättä hyvä pistää itsensä lentotilaan.

X - Xylitol. Mulla meni yläasteella ja lukiossa kokonaan ohi se purkkavaihe, kun laukussa piti aina olla purkkapussi, mutta viime syksynä innostuin purkasta ja nykyään sitä tulee syötyä päivittäin :-D hampaiden kannalta hyvä, että tykkään eniten siitä perus Jenkki Xylitolista.

Y - Yritysjuridiikka, eli toinen opiskeluiden suuntautumisvaihtoehto, jota olen harkinnut

Z - Zero eli siis Coca Cola Zero, yhdessä Pepsi Maxin kanssa mun ei-niin-salaiset paheet, joiden nauttimista kyllä pitäisi omalta osaltani radikaalisti vähentää...

Å - Myönnän, en keksinyt tähän yhtään mitään :-D

Ä - Äiti tietysti, mun suurin esikuva ja idoli. Olisinpa kolmenkymmenen vuoden päästä niin kuin äiti. Varsinkin kotoa muuttamisen jälkeen on tuntunut kymmenen kertaa paremmalta, että on olemassa, joku, joka on aina puhelinsoiton päässä ja jolta voi kysellä mitä typerämpiä kysymyksiä.

Ö - Ööö kuuluu mun suusta todella usein, sanon sen usein, vaikka ei tarvitsisikaan miettiä vastausta sen kummemmin. Jotenkin se vaan aina lipsahtaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti